فروش لوازم پرداختکاری

فروش لوازم پرداختکاری

فروش لوازم پرداختکاری

فروش لوازم پرداختکاری در فروشگاه ساب پولیش تهیه توزیع و تولید میگردد.کلیه تجهیزات و لوازم پرداخت کاری به شرح زیر در ساب پولیش قابل عرضه میباشد.لوازم پرداختکاری شامل تجهیزات زیر میباشد:

گیلانس،فرچه گیلانس،نمد پرداختکاری،نمد ترک،فرچه کنفی،فرچه سیمی،پودر سمباده،سمباده نواری،واکس پولیش،واکس صابون،صابون گیلانس،جلادهنده،اسکاچ،چسب نمد،حلال نمد،دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز، دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز ،دستگاه پرداختکاری ایران پولیش،دستگاه پرداختکاری ایران مدرن،دستگاه پرداختکاری تهران صنعت،دستگاه پرداختکاری تهران تکنیک،غلتک پرداختکاری و کلیه لوازم پرداخت کاری قابل عرضه میباشد.

لوازم پرداختکاری

به طور کلی تجهیزات پرداختکاری و یا همان تجهیزات پرداختکاری میبایست از مواد اولیه مرغوب تهیه و تولید گردد.زیرا مواد اولیه مرغوب کارایی و همچنین صرفه اقتصادی بالایی در پرداختکاری دارد.فروشگاه ساب پولیش همواره بر این باور میباشد که کیفیت و دوام محصولات خود را افزایش داده تا هم بازار رقابتی بوجودآورد و هم با کیفیت قابل قبولی که عرضه میکند بتواند بازار رقابتی ایجاد نماید.

فروش لوازم پرداختکاری و محصولات پرداخت کاری 

به طور کلی محصولات تولیدی که  در شرکت سایان ساب صنعت که با برند ساب پولیش و گلدن تولید و عرضه میگردند شامل موارد زیر میباشند:

۱-دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و سه فاز۲-واکس پولیش و یا واکس گیلانس۳-غلتک پرداختکاری۴-انواع گیلانس۵-چسب نمد۶-حلال چسب

۷-زیر نواری گیلانسی و فوم۸-کلیه تجهیزات مورد استفاده در صنعت پرداختکاری

دستگاه پرداختکاری خرطومی

۱-دستگاه پرداختکاری خرطومی ،در ابتدا لازم به ذکر میباشد که تنها تولیدکننده دستگاه پرداخت کاری خرطومی (پرتابل) در ایران ساب پولیش بوده که با همین برند قابل عرضه میباشد.این دستگاه همانگونه که از نامش مشخص میباشد،دستگاه پرداختکاری قابل حمل بوده و مخصوص پولیش کاری لایه برداری و دورانی و یا یه صورت آزاد قابل کار کردن میباشد.

نمد پرداختکاری

نمد پرداخت همانگونه که از نام این محصول مشخص میباشد.برای پرداختکاری مورد استفاده قرار میگیرد.به طور کلی این نوع از محصول در ایران به نام نمد ترک یا نمد ترکی نامیده میشود.با توجه به این موضوع در بازار ایران قیمت نمد ترک و همچنین فروش نمد ترک مطرح میباشد.

نمد پرداخت کاری برای سطوح خشن مورد استفاده قرار میگیرد به این صورت که برای روی سطح نمد چسب نمد گلدیس قرار میگیرد و بعد از آن بر روی آن پودر سنباده قرار میگیرد.بعد از خشک شدن کار بر روی قطعه شروع میشود  به طور کلی این کار جایگزین سنباده نواری میباشد.به طور کلی کار هایی که میتوان با این کالا انجام داد به شرح زیر میباشد.پرداختکاری قالب،پرداختکاری فلزات،پرداختکاری لوستر،پرداختکاری آلومینیوم،پرداختکاری برنج،پرداختکاری برنز و پرداختکاری استیل.

 دستگاه پرداخت و پولیش ویبره

دستگاه پرداختکاری ویبره،پرداخت کاری بشکه ای یکی از رایج ترین تکنیک های پرداخت کاری انبوه است، که از آن به منظور بهبود زبری سطح، پلیسه گیری، گرد ، کردن گوشه ها و افزایش خواص مکانیکی بر روی قطعات اعم فلز و غیر فلز استفاده می شود.هدف از این پژوهش بررسی میزان تاثیر گذاری زبری سطح اولیه نمونه ها، طول نمونه ها و زمان عملیات بر بهبود صافی سطح و کاهش زمان عملیات در فرآیند پرداخت کاری بشکه ای به منظور بالا رفتن راندمان کاری این فرآیند است.این آزمایش ها بهصورت عملی و با دستگاه پرداخت کاری بشکه ای که طراحی و ساخته شده و با سه نوع مواد ساینده اکسید آلومینیوم، ساچمه های فولادی و مواد سرامیکی بر روی نمونه هایی از جنس فولاد CK45 و در شرایط محیطی خشک انجام می شوند.

 دستگاه پرداختکاری موشکی ایستاده

دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز ساب پولیش را در زیر شرح خواهیم داد با ما همراه باشید.به طور کلی در صنعت پرداخت کاری میبایست در ابتدای کار از وسایلی جهت پیش برد کار استفاده نمود که ما به طور خلاصه در زیر به آن ها اشاره خواهیم داشت. برای شروع در پرداختکاری میبایست دستگاه پرداخت کاری مورد نظر را تهیه نمود.انتخاب نوع دستگاه هم میتوان با توجه به برق کارگاه نوع کار مقدار فشاری که قطعه برای پرداختکاری احتیاج دارد.

دستگاه پرداختکاری خرطومی پرتابل

این دستگاه همانگونه که از نامش مشخص میباشد،دستگاه پرداختکاری قابل حمل بوده و مخصوص پولیش کاری لایه برداری و دورانی و یا یه صورت آزاد قابل کار کردن میباشد.به طور معمول دستگاه های پرداختکاری به صورت ثابت بوده و در دو سمت قابلیت کار کردن توسط اپراتور را دارند.

به طور مثال:

دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز این نوع از دستگاه ها به صورت ثابت و دارای یک شفت میباشند که به دو طرف آن لوازم پولیش متصل میگردد.

دستگاه پرداخت کاری خرطومی(پرتابل)

اما در دستگاه پرداختکاری خرطومی یا پرتابل به اینصورت میباشد که یک عدد الکترو موتور در داخل پوسته چدنی با قدرت ۱.۵ اسب به همراه پروانه خنک کننده و بلبرنگ های دو طرف آن میباشد.در قسمت بیرونی و مشخصات بیرون از الکترو موتور یک دسته برای حمل و نقل آسان و ورق فولادی شیار دار در کف برای گردش هوا در داخل دستگاه پرداختکاری خرطومی و بعد از آن تجهیزات متصل به شلنگ میباشد.

 پرداخت کاری و فروش لوازم پرداختکاری

پرداختکاری،پولیش یا به اصطلاح عامیانه پرداختکاری سطح (Surface finishing) به معنی صاف و براق کردن و اعمال تغییرات مشخص در سطوح مواد تولید شده می باشد که باعث بهبود ظاهر آن مواد می باشد استفاده از دستگاه پرداختکاری (پولیش یا گیلانس) یکی از روشهای مناسب برای ازبین بردن ضایعات حاصل از برش می باشد. لوازم پرداخت کاری ساب پولیش تهیه ،توزیع و همچنین تولید کننده لوازم پرداختکاری و دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و سه فاز میباشد. همچنین دیگر کالاهایی که در ساب پولیش تولید و عرضه میگردند به شرح زیر میباشد:

دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز،دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز،غلتک،گیلانس،واکس،سمباده نواری،سمباده پودری،اسکاچ،نمد ترک،حلال چسب،چسب،فیبرونکس و دیگر ملزومات مورد استفاده در پرداختکاری میباشد.

 لوازم پرداخت کاری

خرید لوازم پرداخت کاری ، فروش لوازم پرداخت کاری در فروشگاه ساب پولیش تهیه توزیع و تولید میگردد. کلیه تجهیزات و لوازم پرداخت کاری به شرح زیر در ساب پولیش قابل عرضه میباشد. لوازم پرداختکاری شامل تجهیزات زیر میباشد.

گیلانس،فرچه گیلانس،نمد پرداختکاری،نمد ترک،فرچه کنفی،فرچه سیمی،پودر سمباده،سمباده نواری،واکس پولیش،واکس صابون،صابون گیلانس،جلادهنده،اسکاچ،چسب نمد،حلال نمد،دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز، دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز ،دستگاه پرداختکاری ایران پولیش،دستگاه پرداختکاری ایران مدرن،دستگاه پرداختکاری تهران صنعت،دستگاه پرداختکاری تهران تکنیک،غلتک پرداختکاری و کلیه لوازم پرداخت کاری قابل عرضه میباشد.

دستگاه پرداختکاری

دستگاه پرداختکاری سه فاز به طور معمول به دستگاه هایی گفته میشود که کار جلا دادن را برعهده دارند. این نوع از دستگاه ها همواره رکن اصلی در کار پرداخت را دارند. در تمامی کار هایی که مربوط به پولیشکاری میباشد .در درجه اول قرار دارد. ما در ذیل به تعدادی کار که توسط پرداخت کاری میبایست بیانجامد توضیح خواهیم داد.

 قیمت دستگاه پرداختکاری

قیمت دستگاه پرداختکاری موشکی در مطالب زیر به این موضوع میپردازیم.همیشه برای پرداختکاران گرامی قیمت دستگاه پرداختکاری موشکی مشکل اصلی برای شروع به کار میباشد. یعنی با توجه به این که پرداختکاران گرامی برای اینکه وارد این صنعت بشوند نیاز اصلی خرید دستگاه پرداختکاری میباشد. دستگاه پرداختکاری موشکی با توجه به داشتن برق کارگاه تعیین کننده میباشد.یعنی به این صورت که اگر کارگاه پرداختکاری دارای برق سه فاز باشد. میتوان با توجه به بودجه پرداختکار از دستگاه پرداختکاری موشکی با توان ۱۵ اسب سه فاز خرید کرد.

قیمت ها وسایل پرداخت کاری

قیمت ها و وسایل پرداخت کاری به طور کلی در سایان ساب صنعت که محصولات مرتبط با پولیش تولید و عرضه میگردد،تمامی محصولات که به این صنعت مرتبط باشد یا توسط این مجموعه تولید و عرضه میگردد .یا تهیه و عرضه میشود تا نیاز صنعت گران گرامی در این صنعت را براورده نماید.به طور کلی تمامی محصولاتی که در صنعت پرداختکاری مورد استفاده قرار میگیرد به عنوان لوازمی برای پولیش مورد استفاده است.

گیلانس،واکس،سنباده،غلتک،دستگاه پرداختکاری موشکی،پودر سنباده و دیگر لوازم و تجهیزاتی که در این صنعت استفاده میگردد.

فروشگاه لوازم پرداختکاری

شرکت سایان ساب صنعت فروشکاه لوازم پرداختکاری به صورت حضوری به ادرس درج شده در سایت و به صورتی اینترنتی را دایر نموده است.

تهیه و توزیع لوازم پرداختکاری ساب پولیش

کلیه تجهیزات و لوازم پرداختکاری را از طریق سایت های اینترنتی سایان ساب صنعت ،ساب پولیش میتوانید تهیه فرمایید.

 لوازم پرداخت کاری ، دستگاه پرداختکاری

لوازم پرداخت کاری شامل مواردی میباشد که در بالا به آن اشاره نموده ایم و همچنین شامل دستگاه پرداختکاری

 تجهیزات پرداخت کاری

فروش تجهیزات پرداخت کاری در ساب پولیش کلیه ملزومات به صورت تخصصی همراه با مشاوره رایگان به درخواست کنندگان گرامی و همچنین مشتریان گرامی قابل عرضه میباشد. ساب پولیش از سالیان دور تا به امروز با توجه به رضایت مشتریان گرامی در سالیان متمادی این روند فروش را همچنان حفظ کرده ایم. همین امر باعث گردیده تا تولید فروش لوازم پرداخت کاری را در ساب پولیش هموار سازیم. ساب پولیش از ابتدا در پرداخت کاری مشغول به فعالیت بودیم.اما بعد از درخواست های فراوان با توجه به کیفیت های گوناگون مشتریان عزیز این درخواست را مطرح نمودن که از تولیدات خود ساب پولیش بهره برند.

دستگاه پرداخت کاری شلنگی

در دستگاه پرداختکاری خرطومی و یا پرتابل تولید شده از شلنگ های وارداتی به همراه اجزای داخلی آن بهترین و مرغوب ترین متریال موجود استفاده شده است.طول این شلنگ ها دو متر بوده و در ابتدا توسط تجهیزات اتصال به الکترو موتور وصل شده و در انتها هم با سه نظام ۱۶ میباشد.

طول عمر شلنگ ها با توجه به مواد مخصوصی که در مجموعه ساب پولیش تولید میگردد و داخل شلنگ ها تزریق میشوند.

این مورد باعث شده به صورت طولانی مدت و با دوام و کیفیت بیشتری برای مصرف کننده گرامی قابل مصرف باشد.

نوع الکترو موتور ها ،توان ۱.۵ اسب از شرکت موتورژن تبریز بوده است و به صورت فابریک مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگاه پرداخت کاری موشکی

دستگاه پرداخت کاری موشکی به صورت کلی همچین امکانی وجود ندارد که بتوان به صورت دستی پرداختکاری یا جلا دادن را به صورت حرفه ای بدون استفاده از دستگاه های پرداختکاری انجام داد ولی اگر قطعه ای کوچک بوده و وقت آن را ندارید و یا دوست ندارید هزینه زیادی بابت پولیش و یا جلا دادن آن بپردازید میتوانید با مشاوران ما تماس گرفته تا با کمترین هزینه مشکل شما را حل کنند و شما را راهنمایی نمایند.

 فروشنده گیلانس و یا فروشنده فرچه پرداخت کاری

فرچه کنفی در لوازم پرداختکاری در فروشگاه ساب پولیش قابل عرضه میباشد.با توجه به اینکه فروش لوازم پرداختکاری تنوع زیادی در بخش تولید دارند که ما در زیر به بیان آن ها میپردازیم.انواع فرچه کنفی تولید کشور هایی همچون که مواد اولیه این کار برمیگردد به کشور کوبا که به کنف های قهوه معروف میباشند.متریال های استفاده شده در این فرچه ها کنف و لایه هایی از پارچه میباشد که توسط چرخ های قوی دوخته میشوند.به طور معمولریز دوخت ها از کیفیت بهتری برخوردار میباشند زیرا ریزش کمتر و کیفیت بهتری دارند.هر کدام از کشور های تولید کننده این فرچه ها خصوصیت های خاص مربوط به خود را دارند.

پرداختکاری ، گیلانس پولیش و میباشد

آموزش پرداختکاری  و فروش لوازم پرداختکاری با توجه به اینکه سطح کار هایی که در منزل بر روی مواردی  انجام میپذیرد که خیلی سطح وسیعی نداشته و در اندازه های کوچک میباشند از این رو افرادی که در این زمینه علاقه مند میباشند با لوازم و متریال تولید شده است.

بهترین قیمت و کیفیت لوازم پرداختکاری را از شرکت سایان ساب صنعت بخواهید

کلیه فروش لوازم پرداختکاری در فروشگاه ساب پولیش دارای گارانتی بوده و دارای مرجوعی در صورت منصرف شدن میباشد و دستگاه های پرداختکاری موشکی دارای یکسال گارانتی فنی،سه ماه گارانتی برقی بدون قید شرط میباشند و همچنین گیلانس های تولیدی در فروشگاه ساب پولیش تماما دور شده و سوراخ شده میباشد. در مجموعه ساب پولیش بیشتر تجهیزات و لوازم مورد نیاز در پرداختکاری در خود مجموعه تولید و عرضه میگردد.بالارفتن کیفیت محصولات،قیمت مناسب و مقرون به صرفه،قابلیت انواع سفارش با توجه به نیاز مشتری گارانتی اصالت کالا ،خدمات پس از فروش ،عرضه و توزیع در زمان مناسب، ارسال سریع کالا به تمام نقاط تهران و شهرستان در کمترین زمان ممکن تمامی مشتریان گرامی با توجه به نیاز خود میتوانند کالای خود را به صورت سفارشی در خواست نمایند که خود این باعث رضایت مندی میشود.

۸۸۸
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۵ (۱ رای)
امتیاز نظرات ۵ (۲ امتیاز دهی)

4 در مورد “فروش لوازم پرداختکاری”

  1. با سلام
    از اینکه در سایت سایان ساب صنعت تولید کننده تجهیزات و لوازم پرداختکاری
    اعم از:
    واکس پرداختکاری ،گیلانس پرداختکاری،دستگاه پرداخت کاری موشکی تکفاز،دستگاه موشکی سه فار،غلطک پرداختکاری و … با برند تجاری ساب پولیش و گلدن دیدن میفرمایید
    کمال سپاس را داریم.
    لطفا ما را جهت بهبود و پیشرفت تجهیزات از نکته نظرات خود بهره مند فرمایید.
    با تشکر

  2. (۵)

    سلام من مسئول خرید شرکت ****** هستم خواستم بابت کیفیت واکس های پولیش ازتون تشکر کنم سرپرست خط پرداختکاری شرکت خیلی راضی هستن من تلفنی هم از شما تشکر کردم خواستم اینجا هم نظرم رو به اشتراک بزارم.

  3. (۵)

    (۱)
    سلام من از واکس سبز ساب پولیش برای برنج و صورتی ساب پولیش برای فرچه کاری استیل استفاده کردم واقعا ممنون فوق العاده عالی بود من تا به حال هیچ واکس یا هیچ برندی با این کیفیت ندیده بودم واقعا ممنون من از شرکت ******* هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

اسکرول به بالا